لحـــــظه هاي عاشقي......
نوشته شده در تاريخ جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, توسط ياسي |

بی توبودن کارمن نیست تا دلت نرفته برگرد

ما که راهمون یکی بود چرا جاده مارو گم کرد

بغض تو با گریه ی من با شکستن وا نمیشه

تا تو دستام و نگیری گم شدم پیدا نمیشه

جاده ها رو با خیالم رج بزن پای پیاده

آپلود , آپلود عکس , آپلود سنتر , آپلود فایل , آپلود دائمی,آپلود موزیک
فکر تنها بودن من واسه هردمون زیاده

خودمو پشت سر تو توی این جاده کشیدم

ردتو نمی گرفتم به خودم نمی رسیدم

تو کنار من یه کوهی من کنار تو یه دریام

ما رو با هم آرزو کن با تو من تمام دنیام...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.